[LUGOS] Ubuntu Karmic boot problemi

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sat Sep 19 15:36:43 CEST 2009

Hoj,

Quoting polz <polz at aufbix.org>:

> Kolikor gledam, se zaženeta.
> Stvar dejansko crkne (zmrzne) v programčku mountall, ki je napisan v C, tako
> da tudi če pridem v sistem, je težko karkoli pametnega popraviti
> (namesto vi
> mountall bi moral izvajati nekaj v stilu apt-get build-dep mountall; apt-get
> source mountall; <popravljanje programa>; dpkg-buildpackage -b -uc; dpkg -i
> mountall*.deb ... in potem moliti, da bo delovalo. V glavnem PITA.
>
> No, ampak na koncu, ko bodo vsi hrošči spontano pocrkali, bo pa
> boot za četrt
> desetinke sekunde hitrejši. Ju-pi.

Lahko se zgodi, da se v initramfs (ob rebildu) prikrade kakšen dmraid in v
povezavi z davno pozabljenimi meta podatki od fejk-rajda (na koncu diska)
naredi svoj DM mambo-đambo. Jasno potem MD-ju nič več ni jasno...

V takem primeru pomaga 'dmraid -r -E', ki pobriše fake-raid meta-data bloke z
diskov.

lp,B