[LUGOS] Ubuntu Karmic boot problemi

polz polz at aufbix.org
Fri Sep 18 12:13:59 CEST 2009

On Friday 18 September 2009 10:39:16 Janez Trenz wrote:

> Sicer nimam Ubuntuja, ker se mi je zadnja dobra verzija zdela 7.04...
> Bi bil lahko problem v tem, da se md in dm ne zaženeta z initrd?

Kolikor gledam, se zaženeta.
Stvar dejansko crkne (zmrzne) v programčku mountall, ki je napisan v C, tako
da tudi če pridem v sistem, je težko karkoli pametnega popraviti (namesto vi
mountall bi moral izvajati nekaj v stilu apt-get build-dep mountall; apt-get
source mountall; <popravljanje programa>; dpkg-buildpackage -b -uc; dpkg -i
mountall*.deb ... in potem moliti, da bo delovalo. V glavnem PITA.

No, ampak na koncu, ko bodo vsi hrošči spontano pocrkali, bo pa boot za četrt
desetinke sekunde hitrejši. Ju-pi.