[LUGOS] Peka DVDjev na Live distribuciji

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Oct 16 23:20:22 CEST 2009

Hja, če nisem prepozen.

Pred časom sem si sam hotel tudi zapečt en frizbi na fedora livecd/dvd.
To vsaj v mojem primeru ni delovalo - single DVD s K3B (liveKDE f9, isto
livedvd f10 in livedvd f11 v raznih variantah). Nekje sem prebral nek
readme (f10 livedvd), da je najbolje zagnati dvd v RAM (imaš 2-8G?), ne
kot klasičen livecd (parametri jedra ob zagonu), in to storiti od tam.

Toliko moje butalske soli, ko sem dva tedna zastonj širil cerkev na
rawhide in zdaj šele prišel do pošte.

lp, Jože