[LUGOS] Peka DVDjev na Live distribuciji

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Oct 2 13:13:13 CEST 2009

Quoting Ales Casar <casar at uni-mb.si>:

> To naceloma vse drzi, ampak meni na VFAT file sistem ni uspelo spraviti
> datoteke, ki je vecja od 4 GB? A tebi to gre? Oni image od Ubuntuja, s
> katerim sem delal, je pa vecji od 4 GB.

Ja, se mi je čudno zdelo od kod 4 GB image, pa sem se potem spomnil da
so tudi
Ubuntu DVD-ji. Ja to potem ne gre. Kaj pa če bi ključ lepo sformatirl
v ext2 in
gor skopial vsebino DVD-ja nato pa namestil gor še GRUB. Edini problem
pri tem
je to, da so nakateri BIOSI precej "picky" glede geometrije boot
diskov/ključev
in GRUB včasih ne deluje.

lp,B