[LUGOS] PSC naprava

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Nov 20 13:49:14 CET 2009

Hoj,

Sem v postopku nabave PSC naprave pa me zanimajo vaše izkušnje in priporočila,
katera je najbolje podprta v Linuxu. Moje zahteve so:

- lasersko tiskanje
- duplex enota
- podajalec (za kopiranje/skeniranje)
- mrežno tiskanje/skeniranje (zelo zaželjeno)
- nizka cena izpisane strani (ne predrag toner, možnost polnjenja)
- cena < 400&#8364;

V končni fazi je lahko tudi ink-jet s sledečimi karakteristikami:

- duplex enota (opcija)
- podajalec (za kopiranje/skeniranje)
- mrežno tiskanje/skeniranje (zelo zaželjeno)
- nizka cena izpisa strani (poceni kartuše, možnost polnjenja)
- odpornost na daljše ne-tiskanje (zasušenje šob)
- cena < 300&#8364;

...če ima zadeva še FAX pa tudi ni nič narobe ;)

lp,B