[LUGOS] uname, "laganje o arhitekturi" in kako izvedeti pravo arhitekturo

Ivan Zilic ivan.zilic at flyfish-electronics.com
Thu Nov 19 12:06:08 CET 2009

Hoj,

> Recimo, da poženem program moja_arhitektura (ki sem ga sama napisala
> in prevedla) in me zanima, za kakšno arhitekturo je preveden. Obstaja
> kakšen način, da mi program to sam pove? Kako?

Glede na to, da (sklepam) gre za tvoje interno orodje in je arhitektura
zelo staticen podatek ;-), imas lahko ta podatek kar hardkodiran na
vsakem posameznem sistemu - v neki mini skriptici, ki jo klices iz svoje
glavne, ali pa podatek vpises kar v neko konfiguracijsko datoteko, recimo.
S tem ti ostane celotna preostala logika glavne skripte enaka na vseh
sistemih.

Poleg tega, da tako zaznavanje deluje 100% ;-)) , bos za izvedbo take
resitve tudi porabila najmanj casa...

					Pozdrav,  I+