[LUGOS] Težave s postfixom

jest at softraja.com jest at softraja.com
Tue May 26 22:51:06 CEST 2009

Jaz imam v postfix-u še tele vrstice v main.cf

smtpd_client_restrictions = check_client_access
hash:/etc/postfix/client_access,reject_maps_rbl

show_user_unknown_table_name = no
maps_rbl_domains = cbl.abuseat.org,
            sbl.spamhaus.org,
            pbl.spamhaus.org,
            bl.spamcop.net,
            virus.rbl.msrbl.net,
            phishing.rbl.msrbl.net,
            images.rbl.msrbl.net,
            spam.rbl.msrbl.net,
            combined.rbl.msrbl.net,

v client_access imam pa npr:

# datoteka nam sluzi zato, da ne
# sprejemamo e-mailov od dsl ponudnikov storitev
# naj si uredijo svoj povratni naslov
# kreiramo jo z ukazom:
# postmap /etc/postfix/client_access
#

dial-up.moj.net                 554 Use smtp.moj.net ! For further info
call 01 2345860!
dial-up.arnes.si                554 Use smtp.arnes.si
adsl.amis.net                   554 Use smtp.amis.net
dialup.amis.net                 554 Use smtp.amis.net
dsl.t-2.net                     554 Uporabnite streznik mail.t-2.net za
odhodno posto ali si uredite  'povratni naslov' za vas IP
dsl.siol.net                    554 Uporabite streznik mail.siol.net za
odhodno posto ali si uredite 'povratni naslov' za vas IP. Za nadaljne
 informacije klicite 080 1000

dial-up.siol.net                554 Uporabite streznik mail.siol.net za
odhodno posto ali si uredite 'povratni naslov' za vas IP. Za nadaljne
 informacije klicite 080 1000

dial-up.volja.net               554 Uporabite streznik smtp.volja.net za
odhodno posto. Za nadaljne informacije klicite 01 5875 888

dial.netsi.net                  554 Uporabite streznik smtp.netsi.net za
odhodno posto
dsl.net                         554 Use smtp.dsl.net as outgoing e-mail
server

t-dialin.net                    554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
dsl.prima.net.ar                554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
telkomadsl.co.za                554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
adsl.alicedsl.de                554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
lsanca.dsl-w.verizon.net        554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
dsldevice.lan                   554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
airtelbroadband.in              554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
plspca.dsl-w.verizon.net        554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
ars2.dsl-comm.vsi.ru            554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
adsl.tiscali.it                 554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
dsl.okcyok.swbell.net           554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server
pools.arcor-ip.net              554 Use your internet provider smtp server
for outgoing server

pa potem občasno pogledam log datoteke in osvežim še datoteko
client_access v kolikor mi gre spammer čez ostale filtre.

Imaš pa več vrst teh rešitev.

Sicer pa še kakšna kombinacija Mailscannerja + spamassasin + clamav dela
čisto lepo.

lp

believed to be clean.