[LUGOS] fc11 preview, kratka navodila

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri May 15 13:21:03 CEST 2009

On 15. 05. 2009 11:57, Blaz Podrzaj wrote:
> Eh, kaj me briga katere verzije je IMP...
Paradoks lastni tezi o varnosti.
> vse tvoje mejle vidim ali pa jih ne
> vidim (ko gledam stran)...
Uporabi HEPA filter in konjske naočnike.
> mejle lahko preberem, napišem novega, odgovorim,
> dodam priponko, ga podpišem... in če ima tale IMP vse te lastnosti in
> funkcionalnosti, ki jih za manipulacijo z mejli jaz potrebujem, ne vidim
> razloga zakaj bi ga nadgrajeval, kaj šele da bi zato nadgrajeval cel
> strežnik...

Lenoba čistega uma.
> Mene v bistvu najbolj fascinira to, da računalnik pri eni veliki
> skupini ljudi
> skoraj da ni več orodje v njihovih rokah ampak je sam sebi namen in
> temu, da se
> ga lahko nadgrajuje, apdejta, skenira (za virusi), defragmentira, tvika...
> skratka nekako tako kot domači vrt, s tem da ti hobi z vrtom precej
> več vrača

Folšarija in/ali provokacija.
> (poleg samega zadovoljstva seveda) od te glupe kište v katero bolščimo po
> (vsaj) par ur na dan (delo z računalnikom v službi je tukaj izvzeto).

Naredi downgrade na glinaste ploščice in abakus, če sovražiš glupe kište.

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.