[LUGOS] fc11 preview, kratka navodila

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri May 15 11:57:50 CEST 2009

Quoting "\"Jože Klepec\"" <joze.klepec at siol.net>:

> In halo, Blayo, ne seri folku o varnosti, ker s svojim prastarim IMP-jem
> dobesedno izzivaš. Lahko pa prispevaš kaj o nastavitvah usmerjevalnikov

Eh, kaj me briga katere verzije je IMP... vse tvoje mejle vidim ali pa jih ne
vidim (ko gledam stran)... mejle lahko preberem, napišem novega, odgovorim,
dodam priponko, ga podpišem... in če ima tale IMP vse te lastnosti in
funkcionalnosti, ki jih za manipulacijo z mejli jaz potrebujem, ne vidim
razloga zakaj bi ga nadgrajeval, kaj šele da bi zato nadgrajeval cel
strežnik...

Mene v bistvu najbolj fascinira to, da računalnik pri eni veliki
skupini ljudi
skoraj da ni več orodje v njihovih rokah ampak je sam sebi namen in
temu, da se
ga lahko nadgrajuje, apdejta, skenira (za virusi), defragmentira, tvika...
skratka nekako tako kot domači vrt, s tem da ti hobi z vrtom precej
več vrača
(poleg samega zadovoljstva seveda) od te glupe kište v katero bolščimo po
(vsaj) par ur na dan (delo z računalnikom v službi je tukaj izvzeto).

lp,B