[LUGOS] fc11 preview, kratka navodila

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed May 13 23:05:57 CEST 2009

Hmm,

Če ti zdaj "v glavnem" dela, prej ti pa ni, je to OK. Če pa ti je
prej delalo,
zdaj ti pa samo "v glavnem" dela potem je bil pa to proč vržen čas za
nadgradnjo.

Smiselnost nadgradnje nečesa vidim edino takrat, ko se funkcionalnost nove
verzije tako bistveno spremeni na bolje, da je stara verzija samo še
za odpis.
O varnosti Linux desktop postaj je pa tako ali tako brezveze govoriti/pisati.

lp,B