[LUGOS] fc11 preview, kratka navodila

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed May 13 21:57:47 CEST 2009

Pozdrav!

Težav z nadgradnjo ni bilo, samo paketov je yum prvič zložil dol 2581
paketov (3.2 GB=DVD) in naknadno še cca. 20Mb v 10 paketih po zaključku.
Splača se urediti yum.conf in dodati vrstico ali dve za throttling (gre
hitreje - man yum.conf - debuglevel >=3 izpiše čisto vse, tudi čase, da
vam ne bo dolgčas in ne boste po nemarnem ubili yum-a).

Narediš takole:
Onemogočiš repozitorije rpmfusion razen rawhide, ki ga omogočiš (sam sem
delal brez vseh rpmfusion). Potegneš dol fedora-release in ga namestiš,
yum clean all, yum makecache, yum upgrade in počakaš kako uro. Če so
konflikti, odstraniš konfliktne pakete (večina fc9, tudi fc8 v povezavi
z fc10 - kakšna programerska java, vcdimager, kodeki ipd.). Potem pač
ponavljaš vajo dokler ne pride do lepe namestitve. Sam sem ponavljal
petkrat, za vsakega pač.

Zdaj mi v glavnem dela, edino enkrat je kihnil KDE v konzoli, ker ni
našel enega programa in je izstavil opozorilo naj preverim namestitev.
Logično, ne.

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.