[LUGOS] postfix in siol težave

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue May 12 17:18:40 CEST 2009

Zdravo!

Pri meni je silno vztrajen in nadležen krokus (domena volja.net). Čeprav
je bil odjavljen (očitni videz seznama?), pa ročno označen  kot neželen
v Thunderbirdu, se pojavlja znova in znova. Drugih problemov nimam -
pravila mi jih enostavno pobrišejo. Tega pa je treba vsakič s pravilom
označiti kot neželenega, prestaviti in potem se šele zbriše bo izhodu.
Sporočil ne berem že več kot eno leto, občasno pa preverim lastnosti
zaradi pravil.

Sam imam zase tudi postfix (z malenkost prirejenimi defaulti, da potegne
spamassasin/clamav - trenutno nadgrajujem na fedoro 11, bom videl, kaj
bo potem).

Omenjeni strežniki lahko relayajo spam, predvsem posamezni uporabniki.
To ni več moja stvar. Je predvsem stvar SiOL-ovih tehnikov, ki večinoma
vzdržujejo te strežnike. Pa tudi tistih, ki vzdržujejo blackliste za
Slovenijo/Centralno oz. Vzhodno Evropo.

<http://www.howtoforge.com/fight_image_spam_with_fuzzyocr_spamassassin>

Gornje sem si slučajno ogledal par dni nazaj, ko sem pripravljal en
strojček z Ubuntujem. Morda dober predlog.

Howgh!

Jože

Dusan Kozic pravi: