[LUGOS] postfix in siol težave

Dusan Kozic dusan.kozic at gmail.com
Tue May 12 00:08:31 CEST 2009

Ne, mojedelo.com ni moj strežnik;)

Pošta v konkretnem primeru gre takole:
mojedelo.com je izvor, potem pride na moj strežnik in se preskenira za
antivirus in antispam in če je vse ok, jo strežnik posreduje naprej temu
uporabniku... torej je tale "uporabnik" na mojem strežniku neke vrste alias,
pošta pa potuje naprej na email account tega uporabnika na SiOL-u. Razumeš?
(joj, mi je ful težko tole razložit po mailu)

Zdaj tole mi kar lepo deluje, zakomplicira se samo pri mailih katerih
izvorni naslov je mojedelo.com, finance-on.net, tudi flixster.com, torej vse
bolj masivne "liste", tam vrne tole napako 421

Bi ugibal, da če bi pošta iz teh servisov potovala npr. iz Dela direktno na
SiOL, tega problema ne bi bilo. V nasprotnem primeru SiOL-ov strežnik
zavrača vso masovno pošto, če je tako naj kdo to potrdi, da končamo z
debato.;)

Po mojem pa ima SiOL filtre in pošto iz bolj masovnih list dovoli samo
direktno, v našem primeru npr. iz Delovega strežnika.

Zdaj če SiOL-ov strežnik gleda malo globlje v mail, bi se mogoče dalo
problem rešiti, da bi prepisal To naslov v headerju maila na
moj_uporabnik na siol.net. Potem bi izgledalo, da je naslovnik maila konkreten
SiOL-ov uporabnik in ne lista na mojedelo.com in bi morda mail šel skozi.
(Ugibam.)

Glede canonical:

V main.cf imam
recipient_canonical_maps = hash:/etc/postfix/canonical

V /etc/postfix/canonical pa:
moj_uporabnik na domena.si <moj_uporabnik na domena.si>           moj_uporabnik
@siol.net <moj_uporabnik na siol.net>

Pa header maila ostane isti (v To še vedno piše moj_uporabnik na domena.si in
ne moj_uporabnik na siol.net)...

Hvala!

--
Lep pozdrav,