[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

polz polz at aufbix.org
Mon Mar 30 21:26:59 CEST 2009

On Monday 30 March 2009 13:53:54 Renato Lukac wrote:
> [...]
Lugos bo naredil to, kar se bo pač ljubilo kakemu posamezniku, ki je slučajno
član društva, društvo pa ga bo potem podprlo.

> Prva priložnost v tej smeri je že naslednji vikend na Festivalu
> računalništva in iformatike,
> kjer bo okrogla miza: "Trendi pri računalniško podprtem izobraževanju"
Najverjetneje pridem.

Poleg tega nameravam za oddajo Tranzistor (na rtvslo) dobiti kako izjavo
nekega predstavnika vlade, ki bi mi lahko pojasnil, kaj jim je rojilo po
glavi, ko so spisali tale argument.

Poleg tega sem se odločil, da predstavnikom vlade, parlamenta, ministrstev,
i.t.d. namenim 180 ur svojega časa, se pravi po 2 uri / poslanca. V teh urah
sem pripravljen vsakemu pomembnemu predstavniku naroda reševati probleme, ki
jih utegnejo imeti s prostim programjem. Rešitve bom seveda dokumentiral in
(upam) v okviru oddaje spravil v eter.

Če ima kdo od vas kak nasvet, napotek ali predlog, prosim, povejte čim prej.
Računam namreč, da bo snemanje naslednji teden.