[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sun Mar 29 15:39:23 CEST 2009

Jaka Močnik pravi:
> Dne 29.03.2009 (ned) ob 11:57 +0200 je "Jože Klepec" zapisal(a):

> lol. saj ne da bi hotel razpihovati tole precej brezplodno debato, ampak
> ker do teoretikov zarote gojim še prav posebno občudovanje (čisto
> neodvisno od knjige kleinove, ki je nisi ali pa si jo jako površno
> prebral), si ne morem kaj da ne bi pripomnil:
>
> adejnomir!
>
> težava je zgolj v tem, da so ta dokument pripravljali šalabajzerji brez
> vizije, brez idej in brez kakšnih posebnih operativnih zmožnosti, kar pa
> tako ali tako velja za pretežni del vseh dejanj izvršne oblasti tu
> [...]

Jaka malo podcenjujete in precenjujete stvari. ROFWL. Pišite raje
objektivne članke v MM.

Ekspertni sistem je mišljen za šalo.  Ampak nekateri gospodje ne
razumete humorja. In si razpihujete nevrone in sinapse.

Začenjam brati Naomi, takole ob večerih za zabavo in mi je hitro jasno
že po prvem poglavju originala, ne prevoda MK. Ne gre za teorijo zarote,
temveč za teorijo šoka - ko nek sistem propade, po trenutni
turbokapitalistični teoriji naj bi zadeve hitro postavili na novo
("erase out old state", če sem prav povzel frazo), prestavili k novim
lastnikom. Glavni teoretik tega gibanja je bil pokojni ekonomist
Friedman, nekdanji svetovalec Augusta Pinocheta, če kaj pomaga. Njegov
zadnji ultimativni nasvet je bil "reset" šolstva v New Orleansu.
Je pri nas bilo in bo kaj drugače? Za domačo nalogo primerjajte
25.6.1991 z nadaljevanji do danes v nekdanji Jugi, vojno v Iraku,
Katrino v Orleansu in 11.9.2001. Povsod so zraven veledobičkarji,
privatizacija po načrtovanih propadih podjetij: stečaj, odpust,
odprodaja strojev podružnici s cenejšo delovno silo, [delno] poplačilo
upnikov, obvodno podjetje in gradnja trgovskega ali poslovnega centra na
pogorišču (zveni znano?). Podobne polomije je polno, zdaj so na pohodu
banke kot zadnja domina. Na žalost sem moral zaiti globoko v politiko in
ekonomijo, čeprav je tole forum za Linux, odprto kodo in pretežne
strojnike, ki te teme bolj razumete.
Ampak  - med leti 1980 in 1993 je nastala vsa ključna tehnologija za
internet. Kmalu je nastal internet po privatni iniciativi. Vrag si ga
vedi, kdo je še imel interese. Vsaj nekaj vojaških organizacij (NATO,
Rusija s priključki, Indija in sosede, Kitajska - lahko naštejem vse
diktatorske režime), mafija, drugi kriminalci, najprej velika podjetja
in potem mala. Tudi tu so veljali isti mehanizmi (in še veljajo, koliko
mrtvih domen [celo državnih!] je na internetu na prodaj), jih ne bom
petkrat ponavljal - v mislih si raje zavrtite film Privatizacija po
slovensko na Internetu.
Spomnite se vse te odvečne pošte, trojancev, virusov -  morda zgleda
paranoično, ampak navadni uporabniki se ne gremo elektronske vojne in
tatvin preko računalnika. To se gredo države, kriminalci, stranke.

Kar se tiče dokumenta - dokler je en sam zakon, en sam podzakonski akt v
naši zakonodaji malomarno napisan, imajo taki organizacijski in
ekonomski kreteni, kot je bil zgoraj opisani Friedman, velikansko
prednost pred ostalimi. Mi nimamo zakonodajne vloge sodišč kot jo imajo
ZDA in VB - zbudite se vsi skupaj!

Prav zato, ker se vse skupaj dogaja, kot se - prikrito - ni interesa ne
države ne podjetij za transparentnost vodenja organizacij.

Z vsem dolžnim spoštovanjem do spoštovanega gospoda Jake Močnika,

Jože Klepec, dipl. upr. org. in tudi računalniški tehnik, da ne bo
pomote ]:)

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.