[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Sun Mar 29 14:14:14 CEST 2009

lol. saj ne da bi hotel razpihovati tole precej brezplodno debato, ampak
ker do teoretikov zarote gojim še prav posebno občudovanje (čisto
neodvisno od knjige kleinove, ki je nisi ali pa si jo jako površno
prebral), si ne morem kaj da ne bi pripomnil:

adejnomir!

težava je zgolj v tem, da so ta dokument pripravljali šalabajzerji brez
vizije, brez idej in brez kakšnih posebnih operativnih zmožnosti, kar pa
tako ali tako velja za pretežni del vseh dejanj izvršne oblasti tu
okrog. problematika vladnega odnosa do ITja je zgolj poseben primer
splošnega problema, v pričujočem odgovoru pa se vse to lepo kaže že na
oblikovni ravni: možak, ki je to spisal spada v peti razred osnovne
šole, k dopolnilnemu pouku iz slovenščine, ne pa v vladno službo. kakšne
pametne alternative tem vladavcem pa tudi ni, kne, zato se velja takšnim
rečem zgolj režati. slaba volja ziher škoduje zdravju.

lpj

Dne 29.03.2009 (ned) ob 11:57 +0200 je "Jože Klepec" zapisal(a):