[LUGOS] PHP winsi

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Mar 25 01:27:15 CET 2009

Grega Leskovsek pravi:
1.:
> Zanima me zakaj im php manual .chm tipa javi:
>   Krmarjenje do spletne strani je bilo preklicano
> kako naj ga uporabljam? Ali morda chm datoteka zahteva še kakšen
> program za gledanje?

2.:
> Kako lahko uporabljam PHP pod Visto? Problem je ker imam dva
> računalnika na routerju in na prvem je strežnik Kubuntu z LAMPom in
> port forwarding na 80, FTP in SSH.
> Asistent mi je rekel, da naj spremenim na Visti HTTP na npr 81 in da
> bo potem moralo delovati. Kako naj to naredim.
> IN ... Najprej sem probal z XAMPPom pa ni šlo potem sem si inštaliral
> PHP win s PHP.net -a. Pa ne vem kaj moram zdaj narediti, da bom lahko
> poganjal PHP strani tudi na winsih.

3.:
> Na Linuxu imam že en drug PHP projekt in bi rad tudi winse usposobil
> za PHP (tudi zato, ker imam tam (; zaenkrat) boljši monitor).

1. Ta format ima stare korenine (win 3.x/9x/NT 3.x) in je datoteka za
pomoč pod windowsi. Ergo, pod Kubuntujem si namesti chmviewer in uživaj.

2. Snemi si kak taužentkinstler priročnik .chm/.ps/.pdf za
win9x/2000/NT/XP. Ti problemi so razloženi tam. Tega je na internetu na
tone.

3. Ni razloga, da ne bi monitor delal na Linuxu. Poišči ločljivost,
vertikalno in horizontalno osveževanje (refresh) in vnesi na primerna
mesta v /etc/X11/xorg.conf .Včasih zadošča že model.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!