[LUGOS] PHP winsi

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Tue Mar 24 18:57:43 CET 2009

Zanima me zakaj im php manual .chm tipa javi:
  Krmarjenje do spletne strani je bilo preklicano
kako naj ga uporabljam? Ali morda chm datoteka zahteva še kakšen
program za gledanje?

Kako lahko uporabljam PHP pod Visto? Problem je ker imam dva
računalnika na routerju in na prvem je strežnik Kubuntu z LAMPom in
port forwarding na 80, FTP in SSH.
Asistent mi je rekel, da naj spremenim na Visti HTTP na npr 81 in da
bo potem moralo delovati. Kako naj to naredim.
IN ... Najprej sem probal z XAMPPom pa ni šlo potem sem si inštaliral
PHP win s PHP.net -a. Pa ne vem kaj moram zdaj narediti, da bom lahko
poganjal PHP strani tudi na winsih.

Na Linuxu imam že en drug PHP projekt in bi rad tudi winse usposobil
za PHP (tudi zato, ker imam tam (; zaenkrat) boljši monitor).

--
When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://users.skavt.net/~gleskovs/