[LUGOS] Kaj kje in zakaj (ne) uporabljate doma in v sluzbi? + sol in poper

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sun Mar 8 18:26:02 CET 2009

On Sun, 8 Mar 2009, Matic Smerdu wrote:

> S tem zadnjim se pa popolnoma strinjam. Posebej še, ker itak ne dela. V
> Fedori 10 Live in z USB brezžičnim zydas 1201. Sem izklopil avtomatski
> nadzor network managerja. Zdaj ga moram vsakič ročno aktivirati, ker se
> sam noče. Pa še vedno se je firefoks kar naprej preklapljal na offline,
> dokler nisem network managerja dokončno ugasnil. Mimogrede, v Ubuntu
> 8.04 Live CD je ista muzika.

Letos imam s FC10 toliko tezav na delovnih postajah v soli, tako da po
dolgoletni zvestobi druzini (Red Hat, Pingo in Fedora) prehajam naslednje
leto zanesljivo na kaki *ubuntu ali kaj podobnega. Fedora me je v zadnjih
dveh letih prevec razocarala, da bi me kdo pregovoril ostati na njej. Ze
letos sem se za FC odlocil le zaradi kontinuitet. Bila je velika napaka.
Sicer pa: v soli imamo 3 ucilnice s FC8 in FC10, strezniki so vsi na
Debianu, doma pa je se vedno stari RH9.

Zakaj FC v ucilnicah: pred leti je bilo enostavno postaviti ucilnico s
podpornim streznikom na RH, Pingo je bil pravi blagoslov za uporabo pri
pouku, FC je nadaljevala serijo. Zadnji cas je zal bilo vse prevec
problemov s FC, da bi ji ostal zvest.

Zakaj Debian na streznikih: namestis, konfiguriras in potem samo
varnostno posodabljas. Imas leta in leta mir - zivljenski cikel je dolg.

Zakaj RH9 doma: ko sem kupil prenosnik, je bila to aktualna verzija pri RH
in se danes mi skoraj nic ne manjka za resno delo. Proklik uporabljam
preko VmWare in XP.

LP, Renato

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija Murska Sobota in
Visja strokovna sola Velenje, Smer informatika, Disl. enota M.Sobota
Solsko naselje 12, SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija