[LUGOS] Kaj kje in zakaj (ne) uporabljate doma in v sluzbi? + sol in poper

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Mar 8 16:36:43 CET 2009

--- On Sat, 7/3/09, Jure Pečar <pegasus na nerv.eu.org> wrote:

> From: Jure Pečar <pegasus na nerv.eu.org>
> Subject: Re: [LUGOS] Kaj kje in zakaj (ne) uporabljate doma in v sluzbi?
> To: lugos-list na lugos.si
> On Sat, 07 Mar 2009 10:52:55 +0100

> služba:
> varčna mašinca (45w athlon), 64bit ubuntu, mirrorana diska, E
> (ker edini fura xineramo tko kot si jaz predstavljam da je prav)
>
> doma:
> no-moving-parts (0dB) mašinca, xubuntu, zmerjena poraba
> celote 56w.
>
> Standardno delovno okolje: opera, sylpheed, pidgin, terminal.
> [...]

S tem zadnjim se pa popolnoma strinjam. Posebej še, ker itak ne dela. V Fedori 10 Live in z USB brezžičnim zydas 1201. Sem izklopil avtomatski nadzor network managerja. Zdaj ga moram vsakič ročno aktivirati, ker se sam noče. Pa še vedno se je firefoks kar naprej preklapljal na offline, dokler nisem network managerja dokončno ugasnil. Mimogrede, v Ubuntu 8.04 Live CD je ista muzika.

Sicer pa:

Glavni:
Windows XP na Pentiumu IV 2GHz s 512 MB RAM-a margarine in 80GB HD (dve particiji po 40GB: 1 za polkne 2 za linuks)
Vzrok: Kar nekaj programov ne dela v linuksu. Z Winom (Cwičkom?) se mi pa ne ljubi zafrkavat. Npr. Vektorski risarski TopDraw. InkScape ne zna komunicirat z okolico (clipboart - copy-paste). Pa še 1by1. Glasbeni predvajalnik, ki predvaja vsebino direktorija direktno. Ni se mi treba zafrkavati z nobenimi predvajalnimi seznami. V zvezi s tiskalnikom pa želim vedeti, koliko črnila je še v rezervoarjih. V linuksu so pa samo osnovne nastavitve driverja.

Pomožni - bolj eksperimentalni - že kakih pet let: Trenutno Fedora 7: na isti makini kot zgoraj. Mimogrede, KDE 4.2 je čista katastrofa.
Vzroki za Fedoro nasploh: Radovednost. Baje veliko večja varnost pred virusi (Internet). Sicer pa nič tako pretresljivega, da bi povsem zamenjal.

Mimogrede. Če bi linuks in slovenska državna uprava tekmovala, kdo je bolj po birokratsko zarukan, tog in neprilagodljiv, bi po mojem zmagal linuks. Še se spomnim, kako sem v OOooo poskušal odpreti datoteko direktno z diskete. Ni mi uspelo. Šele, ko mi je nek prijatelj povedal, kje naj stvar iščem, sem našel vsebino diskete. Skrili so jo sedem klafter globoko v datotečnem sistemu.

To je vse folk

                         Poni

      Easy recipes for Christmas entertaining on Yahoo!Xtra Lifestyle- http://nz.lifestyle.yahoo.com/food-recipes