[LUGOS] Persistent FTP v skripti

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Mon Jun 29 20:15:51 CEST 2009

Lep pozdrav!

Preko FTP povezave želim na strežnik prenašati slikovne datoteke takoj, ko
nastanejo (dig. fotoaparat / screenshot itd.).
Imam bash skripto, ki slike, ko se prenesejo s fotoaparata, opremi z vsemi
potrebnimi informacijami, jih pomanjša na željeno velikost in postori vse
potrebno, da je JPEG tak, kot mora biti. Potem se mora slika prenesti na
strežnik preko FTP.
Trenutno imam to rešeno kar z wput in mi na testnem strežniku deluje zelo
hitro. Ampak ... problem je v tem, da na testnem strežniku nimam vklopljenega
Delay Enginea, na produkcijskem strežniku pa to je vklopljeno, kar pomeni, da
mi vsak wput ukaz porabi kar nekaj sekund in zato se čas med zajemom slike in
njenim prenosom na FTP podaljša krepko preko periode zajema.

Ali oz. kako bi lahko imel odprto FTP sejo in bi se ob nastanku datoteke le-ta
avtomagično prenesla na strežnik, ne da bi bilo potrebno ponovno vzpostaviti
povezavo, se prijaviti itd ...
Ali obstaja kakšna uporabna rešitev? Lahko je tudi v x-ih (GTK, QT, ...)

In še nekaj ... ali morda ima kdo izkušnje glede internetnih povezav s
Kitajske v Evropo/Slovenijo - latenca ipd.

Za vsak nasvet bom neizmerno hvaležen ...

-- Iztok