[LUGOS] usb modem Hyundai MB-810

Mitja mitja at red-pill.eu
Mon Jun 29 07:51:52 CEST 2009

Blaz Podrzaj pravi:

> Če HAL modem fdi nima zapisa za ta vendor/product ID, se lahko na
> glavo postaviš
> pa to kar si napisal ne bo delovalo.
>
> A na Pharscape-u še ni nič o tem modemu?

Ne, na pharscape ni nič o tem modemu.

Product in vendor ID sem našel v config file-u usb_modemswitch-a.

Sedaj mi je uspelo usposobiti, da se modem odziva na /dev/ttyUSB1 (zakaj
se kreirajo kar trije USB device za ta modem?)

Ko pa poskušam klic z vwdial, komunikacija z modemom lepo poteka, tudi
avtentikacija v Mobitel omrežje gre OK, ko bi se pa morala vzpostaviti
povezava, pa izginejo device /dev/ttyUSBx in seveda vwdial crkne?!

LP, Mitja