[LUGOS] omejitev kolicine izhodnih mailov pri postfixu in SSH + kljuc + geslo

bostjan at niansis.com bostjan at niansis.com
Wed Jun 17 09:39:41 CEST 2009

Zivjo

Quoting Jure Pečar <pegasus at nerv.eu.org>:
> Glej slow transport, ki ga imaš kot primer v master.cf. Nastavi transport
> map za problematično domeno na slow:example.com, pa bo.

To sem naredil in pomoje dela, ampak se vedno prehitro. Nastavil sem:
slow_destination_recipient_limit = 20
slow_destination_concurrency_limit = 1

sicer posilja enega za drugim, ampak se vedno prehitro. Opcij, ki vsebujejo
_rate_ za smtp ne najdem, da bi jih uporabil za slow transport. Ali lahko
nastavim se kaksno drugo omejitev?. Kot sem ze rekel, najraje bi videl, da bi
lahko dolocil stevilo mailov na casovno enoto.

> Zakaj? Vsak ključ lahko zaščitiš z geslom, pa je. Potem pa folk odkriva
> uporabo ssh agenta ... ;)

Tezava je v tem, da nekateri ne nastavijo gesla kljucu ali ga pa kasneje
brisejo. Ce pride nekdo do takega kljuca, pride tudi do streznikov. S Kljucem
IN geslom, bi se pa taki situaciji izognil.

Hvala in lp

Bostjan