[LUGOS] prekinitve

jelen_v_senci at yahoo.co.uk jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sat Jul 18 16:00:18 CEST 2009

--- On Sat, 18/7/09, "Jože Klepec" <joze.klepec na siol.net> wrote:

> From: "Jože Klepec" <joze.klepec na siol.net>
> Subject: Re: [LUGOS] prekinitve
> To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>
> Še mojih pet dek posebne: če ti
> toliko izpada, razmisli o dveh NIC-ih in jih poveži na isti
> usmerjevalnik. Včasih iz žlehtnobe to naredim, ko delam
> distro-upgrade na fedori in vlečem z yumom dol po nekaj GB
> (ali pa na eno nategnem torrent, na drugo pa yum ipd.).
> Pozna se za 20-30%, na žici.

> 32-bitnih mašinah pa flash upobljam. Tam ni zamika; namreč
> na 64-bitnem alfa flashu traja inicializacija RTVjevega
> [...]
Zdajle sem se nečesa domislil. Menda obstaja nek odprt standard namesto flasha, pa ga nihče ne uporablja, ali kako. Nekje sem ga zgolj mimogrede videl omenjenega.

Nekako tako kot SVG - odprt standard za vektorsko grafiko, pa ga uporablja samo inkscape. In saj ne boš verjel. Corel Draw 12 zna odpret SVG in tudi shranit. Ampak to je bolj izjema. Xara ga ne zna odpret.

In še bolj mimogrede. Zdaj bo menda kmalu KDE 4.3. Naj kupim šampanjec?

             Poni