[LUGOS] prekinitve

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sat Jul 18 14:08:06 CEST 2009

Še mojih pet dek posebne: če ti toliko izpada, razmisli o dveh NIC-ih in
jih poveži na isti usmerjevalnik. Včasih iz žlehtnobe to naredim, ko
delam distro-upgrade na fedori in vlečem z yumom dol po nekaj GB (ali pa
na eno nategnem torrent, na drugo pa yum ipd.). Pozna se za 20-30%, na
žici.

On 17. 07. 2009 17:04, Miha wrote:
> [...]
> pa flash upobljam. Tam ni zamika; namreč na 64-bitnem alfa flashu
> traja inicializacija RTVjevega vmesnika 5 minut :(.
>
> 2009/7/17 <jelen_v_senci at yahoo.co.uk <mailto:jelen_v_senci at yahoo.co.uk>>
>

>     Jejhata, jejhata, tako zabit pa celo jaz nisem. Za video sem šel
>     pač na stran od RTV Ljubljana - prvi program - v živo. In ja, če
>     dobro pogledamo, je to še vedno seamonkey. Najbrž ima kak plugin.
>     Ja seveda, flash. Zadnje čase ima RTV Ljubljana vse v flashu. Samo
>     posnete oddaje v arhivu lahko dobiš še preko windows media
>     playerja, ki pa seveda ne dela v linuxu.

Dokaz več da niso javna, ampak zasebna televizija, financirana z javnim
denarjem. Javni interes je pač odprta koda, ne?

>                             Poni

...esej o Songbirdu v stari izdaji...

> [...]
>     > Liquider <liquiderz at gmail.com <mailto:liquiderz at gmail.com>>
>     > wrote:
>     >
>     >
>     > > kljub temu, moj nic očitno
>     > občasno ni prilepil pravega čeksuma, zato mi je
>     >
>     > > izpadal internet in odkar sem harversko tx računanje
>     > izklopil, dela vse bp.
>     >
>     > > :)
>     >>
>     > Ja, poznam ta pojav pri nekaterih broadcom mrežnih z

...nonsense cut-off... :-D

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.