[LUGOS] Kubuntu 8.10 parental control

Liquider liquiderz at gmail.com
Wed Jul 8 20:48:36 CEST 2009

On Wed, Jul 8, 2009 at 8:39 PM, Grega Leskovsek <mavricek na gmail.com> wrote:

> Sem probal inštalirati dansguardiana in ko poženem configure se mi ustavi
> tule:

$ sudo apt-get install dansguardian

> checking whether byte ordering is bigendian... no
> checking if zlib should be statically linked... no
> checking for zlib... checking zlib.h usability... no
> checking zlib.h presence... no
> checking for zlib.h... no
> checking for gzdopen in -lz... no
> configure: error: no zlib!

kadar mi manjkajo knjižnice za prevajat: odprem synaptic oz. aptitude in
search knjižnico, ki mi manjka, v tem primeru "zlib" in med zadetki dobim
tudi kakšen paket, ki se konča na "-dev", v tem primeru očitno izstopa
"zlib1g-dev". instaliram in je to to. običajno rata iz prve. :P