[LUGOS] Kubuntu 8.10 parental control

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Wed Jul 8 20:39:14 CEST 2009

Sem probal inštalirati dansguardiana in ko poženem configure se mi ustavi tule:

checking whether byte ordering is bigendian... no
checking if zlib should be statically linked... no
checking for zlib... checking zlib.h usability... no
checking zlib.h presence... no
checking for zlib.h... no
checking for gzdopen in -lz... no
configure: error: no zlib!