[LUGOS] mdadm tutorial

Jure Koren jure at hehe.si
Thu Jan 22 12:44:31 CET 2009

On Thursday 22 January 2009 12:28:49 Miha Tomšič wrote:
> Hojla!
>
> Danes zvečer grem k enemu znancu reševatu zunanji WD disk (dva 500 GB
> diska), ki se je sesul.
> Baje je bil gor RAID in da je on to že poskušal reševati z Ubuntu Live
> CD-jem. Ker nisem še nikdar delal z RAID-i in mdadm-jem in ker čez dan en
> bom imel skorja nič časa, me zanima, če je kakšen hiter tutorial, na kaj je
> treba biti pozoren in kako potem najhitreje zadevo rešiti s čim manj
> bolečinami.
>
> Če se pa kje najde kakšen prostovoljec, ki bi bil zvečer ob desetih
> [...]

Žal nimam časa, ampak "man mdadm" ima vse, kar potrebuješ.

Verjetno boš rabil "assemble".

Tudi brez tega bi moralo biti mountanje trivialno: (en) disk odšraufaš ven, ga
daš v mašino in mountaš prvo particijo. Če ne dela, uporabiš losetup -o
offset, kjer za offset daš cifro, ki jo najdeš s

hexdump -c < /dev/disk | less -n

ker včasih na začetek mirrorja dajo metadata (3ware raid kontroler recimo
prišpara kar cel megabajt za take reči).

Če te bo zafrkavalo, pokliči :)

Jure Koren, unix developer