[LUGOS] plug in brana

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jan 16 15:38:47 CET 2009

Prav ljubko je tole, ampak jaz bi vseeno raje videl, da če dam ukaz ls V*, da dobim seznam vse robe na V, pa karkoli že reče gospod Bash. (Ali je mogoče Bush?)

Ali pa primer ko dam v korenskem direktoriju ukaz ls b* in dobim ven samo "bin".

Torej, na ljubljanskem gradu je dovolj snega za sankanje. Samo najprej bi moral priti kdo s smučkami, da bi progo malce steptal. Takole po celem snegu ni nič prida. Se kdo javi? Hm, najbrž noben. Saj to je bržkone hardverski problem. Tole pa najbrž berete sami softveraši.

čiv-čiv

                   Poni