[LUGOS] plug in brana

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jan 16 14:00:45 CET 2009

Bash! Naredi recimo ls V* in dobil bos rezultat, ki bo vseboval vse
datoteke na
V v trenutnem direktoriju in vsebino vseh direktorijev na V v trenutnem
direktoriju. Ker pri tebi v home direktoriju obstaja direktorij Videos
in je to
edina "datoteka" katere ime se zacne z V tu notri, bo rezultat samo vsebina
tega.

Komplicirano ;)

lp,B