[LUGOS] plug in brana

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Jan 15 21:12:33 CET 2009

Zdi se mi, da je prišlo tule do manjšega nesporazuma. Nekaj časa sem premišljeval o prejetem sporočilu..... Aja, seveda. Pozabil sem pojasniti, zakaj sploh to sprašujem. Torej takole je bilo.

V Fedori 10 - Live / Firefox 3.0.5 - v konzoli sem vpisal ukaz:

yum update --skip-broken V*

Hotel sem narediti "update" vseh paketov, katerih ime se začne z V. Z velikim V. Dobil pa sem takle odgovor:

Skipping security plugin, no data
Skipping filters plugin, no data
Setting up Update Process
No Match for argument: Videos
No package Videos available.

Sumim, da ima prste/tačke/šapice vmes kak plugin. Samo ne pogruntam, kateri. Rad bi se namreč znebil te neslanosti. Če kot argument podam "b*" pa dobim odgovor: No Match for argument: bin.

Morda pa bo koga zanimalo še tole:

Loaded plugins: aliases, allowdowngrade, changelog, downloadonly,
              : fastestmirror, fedorakmod, filter-data, kernel-module,
              : keys, list-data, merge-conf, post-transaction-actions,
              : presto, priorities, protect-packages, protectbase, refresh-
              : packagekit, refresh-updatesd, remove-with-leaves, rpm-warm-
              : cache, security, tmprepo, tsflags, upgrade-helper, verify,
              : versionlock

Lep snežen pozdrav pošiljam iz belega Krakovega

     Poni