[LUGOS] plug in brana

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Jan 15 17:47:32 CET 2009

Sneg si dobil kot obljubljeno - samo dil nisi dal za kanal do Krakovega!

1. konzola po želji
2. su+pwd
3. yum list yum-*
4. Rabiš samo nekaj teh. To ugotovi sam, najbolj fastest-mirror,
downloadonly in še nekaj takih je med njimi. Nujen ni noben, dokler ga
ne rabiš prav krvavo.
5. yum remove yum-nepotrebni1 yum-nepotrebni2 ...
!!!
Ne odstrani paketa yum -- tega nujno rabiš, če ne znaš telovadit z rpm....
!!!
6. yum clean all
7. yum makecache
8. exit (2x)

Jože

Matic Smerdu pravi:
> Dragi moji tatatatirci
>
> Ali mi kdo zna razložit na kratko in predvsem slovensko, kaj počneta v programu yum plugina aliases in pa filter-data.
>
> Lep snežen pozdrav iz bele Ljubljane pošilja
>

>      Poni
>

>       Get the world's best email - http://nz.mail.yahoo.com/

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!