[LUGOS] Linux

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Tue Jan 13 18:08:34 CET 2009

Miha,

hvala za novico z RTV-ja.

(se vedno off-topic, samo odgovarjam na vprasanje)

2009/1/11 Matjaz Kljun je napisal:

> 1. Kaj bi pa želeli delati z okni? Študent, predavatelj ...?
>    Na FRI so imeli vsaj 3 predavalnice z Okni (ok ena je bila od FE).

Uporabna so za marsikaj. Ce ne drugega za Word, internet in MS Visual
Studio. Mi imamo okna na vsej fakulteti (FMF), solidno urejena in z
moznostjo uporabe pingvincka z nekaj truda. Ne pravim, da je to nujno
slabo, hocem samo reci, da tudi fakultete, ki bi lahko bile najbolj
zavedne (druzboslocem je "odpusceno, saj ne vedo, kaj delajo" :), in
kjer se sola kader, ki potem uci racunalnistvo po osnovnih in srednjih
solah, vecinoma uporabljajo komercialno programsko opremo, in marsikdo
se nikoli ne nauci uporabljati konzole. Ze iz tega kroga je tezko
priti.

> 2. Nekaj sto računalničarjev letno? Kateri dve fakulteti to sproducirata?

Institut für Informatik, Ludwig-Maximilians-Universität München
Fakultät für Informatik der Technischen Universität München

(najbrz nista edini fakulteti v mestu, vendar samo ti dve bolje poznam)

Pardon, premalo sem poudarila, da govorim o Münchnu, o katerem je
tekla beseda, ne o Sloveniji. Vprasanje je bilo:

> 3. V Sloveniji imamo tri fakultete na katerih poučujejo računalništvo
>    FRI UNI LJ
>    FERI UNI MB
>    FAMNIT UP
>
> Na tej tretji imamo 3 računalniške predavalnice na katerih teče Linux OS.
> Na vsakem imaš pa naložen navidezni stroj in na njem poganjamo tudi Okna.
>
> Dejstvo je, da je študente potrebno razvoja (česarkoli) za Okna :).
> Žal pa ugotavljam, da kar nekaj diplomantov računalništva ne pozna niti
> osnov vmesnika z ukazno vrtico v Linuxu :(.

(Na FMF-ju pa je spet v učnem programu Word. :) :) :)

Mojca