[LUGOS] opera

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Mon Jan 12 22:48:09 CET 2009

Pozdravljeni

Zanima me kako naj naredim, da mi bo tudi v operi delal video.
Flash Player in Fire fox delata OK. Ko sem instaliral Flash Player me je
vprašal za pot sem vnesel in sedaj dela OK. Isto bi želel narediti tudi
z Opero, vendar ne vem kaj moram storiti, da
me bo Flash ponovno vprašal za pot.  ( /usr/lib/opera)

Na spletni strani sem našel :

Command line instructions to locate the Flash plug-in if it is
installed:
locate libflashplayer.so, or
find / -name libflashplayer.so 2> /dev/null
kuli na kuli-desktop:~$ find / -name libflashplayer.so 2> /dev/null
/usr/lib/flashplugin-nonfree/libflashplayer.so
/usr/lib/adobe-flashplugin/libflashplayer.so

Sedaj ne vem kako naprej.

Za vas mojstre bo to malenkost.

Hvala
Gregor