[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 17:06:43 CET 2009

> Lahko napišem še devetdeset tisoč pik - ker je razlogov še najmanj
> toliko, kolikor je zaposlenih v tem javnem kolosu (30000).

Torej vsi vemo, kako je stanje in glede na konkurenco (druge države)
verjetno niti ni katastrofalno - Slovenija ima najvišjo stopnjo uporabe
Firefoxa v Evropi ;) Nima smisla opisovati vseh anomalij, ki so prisotne
v informacijskih sistemih v javnih službah, to je popolnoma
neproduktivno početje - ne izboljša ničesar.

Sedanje stanje si relativno negativno oceno zasluži predvsem zato, da se
lahko začne korak naprej, da ne zaspimo na lovorikah ;)

Mislim da se je bolje usmeriti v svetle primere in iskati predloge, kako
izboljšati stvar. Nekdo, ki se na to spozna, bi moral po vzoru svetlega
Munchenskega zgleda spisati nekaj podobnega za Slovenske javne ustanove.

To bi bil en dober začetek.

Na podlagi tega dokumenta, pa bi se nato lahko začel raznovrstni
aktivizem. Tu pridemo na vrsto mi fundamentalisti, le da bo treba
brzdati militaristične pobude.

Iztok