[LUGOS] Linux

Martin Vuk mrcin.vuk at gmail.com
Fri Jan 9 16:11:09 CET 2009

2009/1/9 Iztok Štotl <iztok.stotl na guest.arnes.si>:

> Zato ker noče ustvarjati škode v svojih podjetjih. Ob tem, ko niso
> zavarovani standardi interopeabilnosti, delaš svojemu podjetju škodo, če
> privzemaš rešitve, ki na trgu nimajo dovolj mišic. Torej tudi vodstva
> niso kriva. Ravnajo racionalno. Tu jaz vidim največjo zmoto, ki je mnogi ne vidijo.
Tu bi spet morala posredovati država, ki bi v imenu varovanja
konkurence in strateške neodvisnosti od posameznih ponudnikov,  morala
zahtevati in zagotavljati interoperabilnost in enake možnosti vsem
ponudnikom na trgu. Pa smo spet pri neosveščenosti DU.

> Razlog je samo eden. In ta je, da jih nič ne zavezuje k
> interoperabilnosti. Ker jim ni treba, tega ne počnejo. Ker bi to tudi
> nekaj stalo, oz. predstavljalo dodaten strošek, je pač tako kot je. Vse
> to je posledica. Šele, ko vspostaviš primerne okoliščine, lahko rešitve
> odprte kode zaživijo. Brez pravne zaščite in aktivne politike ni nič,
> oziroma je tako kot je.
Pravna zaščita in aktivna politika je spet domena države. Pa smo spet
pri neosveščenosti DU.

Vprašanje je samo, kdo naj jih razsvetli  o:-). Z informiranjem
ključnih akterjev, z lobiranjem in s pritiskom od spodaj.
Problem je tudi v tem, kaj povedati tem ljudnm. Ali se pri nas kdo
resno ukvarja z ekonomskim, sociološkim, strateškim in kakšnim drugim
družboslovnim vidikom odprte kode?

Resno me zanima, ali je v LUGOSU kakšen interes in voljla organizacije
dogodkov namenjenih bolj splošni publiki, kot samim sebi?

LP Martin