[LUGOS] Linux

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Jan 9 12:02:20 CET 2009

Pozdrav,

> Ne pretiravaj ... glasbene želje enega uradnika ... poleg tega bi lahko
> mirno dal gor Parallelse in noben ne bi imel težav.

Se strinjam - gre za glasbene želje, čeprav ima ta uradnik neke
konkretne razloge zakaj hoče uporabljat Maca, pa pustimo to.

Problem ni v glasbenih željah.

Problem je v tem, da so v državni upravi zaposleni sistemci, ki ne
spremljajo novosti na svojem področju - ki svojega področja *ne poznajo*.

Drugače povedano - IT strokovnjak, ki ne pozna svojega področja in
novosti na svojem področju (in se tudi ni pripravljen izobraževati v tej
smeri) je po mojem mnenju nesposoben in zrel za "odstrel".

O tem govorim.

V takem okolju pričakovati kakšne spremembe ali napredek (ne nujno v
smeri Linuxa) je pa žal - iluzorno.

lp, M.