[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 12:00:12 CET 2009

> Hoce povedati to, da je imel ta lipe glazbeno zeljo, ker je bil pac na
> polozaju,
> ki mu je to omogocal. Takih reci v velikih "firmah" ne mores prepreciti... pri
> nas ima sef tudi najboljsi monitor na svetu gleda pa vanj ene par ur na teden,
> drugace ga pa itak nikoli ni v pisarni.

Se spet ne strinjam s tabo.

Res je, da obstaja en kup zagovednih šefov, ki si kar nekaj zmišljujejo,
brez ocene stroškov in vpogleda v to kaj je za to potrebno. To poznamo
vsi.

Vendar v tem primeru ne gre za to. Če si podrobneje pogledaš, kaj je
Alan označil kot glazbeno željo.

Kot glazbeno željo je označil željo javnega uslužbenca, da za svoj
računalnik v redni službi uporabi MacOS in da z njim bere službeni
mail ...

In nekdo temu potem reče glazbena želja ... Meni ob tem gre na bruhanje.
Ker imam v službi polno takih, ki to mojo racionalno in ustrezno željo
označijo za glazbeno ... s posmehom ...

Prav v tem je bistvo problema.

In ta človek sploh ni izrazil želje, da bi recimo na MacOS-u ali pa
Linuxu, kar nam je bliže, ustvarjal obrazce za dokumente, ki bi jih po
nekih odprtih protokolih pošiljal svoji sosednji upravni enoti ...

Koliko bi bilo še takrat smeha ... med butalci recimo ...

Iztok