[LUGOS] Linux

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jan 9 10:56:45 CET 2009

Quoting Matej Kovacic <matej.kovacic at owca.info>:

> Takole je.
>
> Ena firma izdeluje ?evlje in ho?e modernizirat proizvodnjo. Zato kupi
> nove stroje, zaposlene pa po?lje na izobra?evanje za delo z novimi stroji.
>
> Mislite, da bo ?ef toleriral zaposlene, ki se bodo prito?evali, da z
> novimi stroji pa ne bodo delali? ?e no?ejo, imajo v kadrovski slu?bi na
> voljo knji?ico, pa zdravo.

Javna uprava je taksan firma, kjer se ne da NIKOGAR odpustiti! Za
"problematicnega" delavca je enostavno lazje sistemizirati novo delovno mesto
"strokovnjak za gledanje v luft" na prejsnje delovno mesto pa zaposliti novege
in upati, da tudi ta ne bo postal "problematicen".

Naj mi nekdo pove kdaj so nazadnje v javni upravi koga odpustili???
Razen seveda
funkcionarjev, ki pa so itak postavljeni s strani politicne opcije
(vsaj do zdaj
je bilo tako)...

Ena resnicna zgodba je sla takole nekako... na nekem inspektoratu so v neki
enoti zaposlili delavca s poskusno dobo pol leta. Sefica te enote je ze po
mesecu dni zacela jamrat kadrovski tega inspektorata, da s tem delavcem
ni nic,
da nic ne naredi, in da je oh in sploh cisto za odstrel. Pa je
kadrovnica rekla
sefici te enote, da z jamranjem ne bo nic, da naj kar crno na belo napise
razloge na podlagi katererih bo ocena tega delavca negativna in se mu pogodba
ne bo podaljsala. In kaj se je zgodilo? Po pol leta je ta delavec za
svoje delo
v poskusnem obdobju dobil oceno odlicno in morali so mu dati novo pogodbo za
nedolocen cas!!! Zakaj je dobil oceno odlicno??? Zato ker sefica ni spisala
predloga za negativno oceno, ker bi to za sabo potegnilo same komplikacije -
ponovitev razpisa, tono papirologije, se kaksno tozbo tega delavca in podobno.

Dokler na MJU ne bo funkcionarja tipa Sorsak, ki bo sposoben brcati vsaj en
mandat, ne bo prave strategije in ne bomo imeli sogovornika...

lp,B