[LUGOS] Linux

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Jan 8 22:03:48 CET 2009

Quoting Mojca Miklavec <mojca.miklavec.lists at gmail.com>:

> Letos bo zunaj IT razpis, tezak cca. 10 milijonov evrov in 100 tisoc
> do 1 milijon najmanjsi mozen znesek, za katerega lahko kandidiras.
>
> (Naj me kdo popravi, ce sem se zmotila v stevilkah, ampak velikostni
> red bi moral biti priblizno pravi.)
>
> Ne posplosuj, da ni denarja - si upas kandidirat?

Bom pa takole napisal, da se ne bo se kdo drug na te moje stevilke obesil...
veliko lazje gre skozi 1000 kratkorocnih projektov po 1 EUR kot pa 1
dolgorocen
projekt za 100 EUR. Kar hocem jaz povedati je to, da je bistveno
razmerje ne pa
stevilke 5498, 9874564890, 17 in podobno.

Kje sem napisal da ni denarja????

Denarja je zadosti, se prevec ga je!!! To vedno vidimo cez par let, ko ga je
manj kot pred parimi leti in jokamo koliko smo imeli takrat denarja pa kaksno
revscino smo dobili za ves ta denar (Sentviski predor press.)

Se enkrat... bottom line je to, da je najlazje od vsega tisti denar na mizo
vreci in iti potem domov al pa smucat/srfat/igrat golf.

Noben ne bo sel delat studije/raziskave/ocene za to da bo ugotovil kako mora
napisati razpis in kaksne razpisne pogoje postaviti za to da bo optimiziral
javno upravo na dolgi rok, ampak bo sel po liniji najmanjsega odpora... rekel
bo bratrancu od svaka "A bi ti to naredu?", un bi rekel "Ja."... ta bi vzel v
roke zakon napisal razpis za bratranca od svaka v zakonskih okvirih, zaklenil
pisarno ob 12:15 in sel na Krvavec na eno popoldansko.

SFSN,