[LUGOS] KDE 4.2 in 4.1 - v čem je sploh razlika

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Feb 23 13:48:32 CET 2009

> Ja odlekni gradnike potem pa samo povleci iz menija na pult
> (oziroma: desno
> klikni na vnos v meniju -> dodaj na pulz)

Joj, oprosti mojster Miha. Zdajle sem še enkrat poskusil in naenkrat se mi je posrečilo - potegniti knof iz menuja na pult. Hm, mogoče je pa Fedora 10 Live prebrala tvoje pismo in je naenkrat postala bolj pridna. Ali pa sem vendarle kaj odklenil, ne da bo se tega zavedal.

Vsekakor sem najprej poskusil nekje v nastavitvah ikone - pozabil sem že kje - vklopiti "Place in System traj". Posledici sta bili dve.

1. Ikona.... knof je ostal brez podatka o ikoni. Dobil sem tisto splošno ikono z vprašajem.
2. Knof za program je izginil iz Menuja. Oziroma se je preselil v Lost & Found.

Zato sem potem poskusil še z vlečenjem - morda že desetič ali dvajsetič odkar preizkušam Fedoro 10 Live - in naenkrat je uspelo.

Hvala in nazdravim z radensko - trisrčno - pijačo za hobotnice. Sicer ne vem čisto natanko, komu se pravzaprav zahvaljujem za rešitev: Mihatu, ali škratom skritim nekje v globinah Fedore.

                 Poni

      Get the world's best email - http://nz.mail.yahoo.com/