[LUGOS] KDE 4.2 in 4.1 - v čem je sploh razlika

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Feb 23 13:16:36 CET 2009

> Ja odkleni gradnike potem pa samo povleci iz menija na pult
> (oziroma: desno klikni na vnos v meniju -> dodaj na pult)

Nisem vedel, da so zaklenjeni. Kako pa se jih odklene? Mimogrede, a so Widgets mogoče gradniki? Če so, jih še vedno ne znam odklenit.

Poskusil sem tudi v menuju. Desni in levi klik: oba zaženeta program. Sem poskusil tudi v Menu Editorju. Odkljukal sem izbiro Place in System Tray. Nič se ni zgodilo.

Pa oprosti, ker tako trapasto sprašujem. Najbrž sem malce trčen. Ampak saj nisi jezen, kajne.

Trčen pozdrav. Danes nazdravim z zelenim čajem.

                     Poni

      Get the world's best email - http://nz.mail.yahoo.com/