[LUGOS] locate, find

Liquider liquiderz at gmail.com
Wed Feb 18 13:37:56 CET 2009

2009/2/18 Grega Leskovsek <mavricek na gmail.com>

> Mi lahko poveste kakšna je razlika med locate file in find / -name
> file - a je prvi hitrejši? - a drugi najde lagko kaj več?

locate išče po bazi, ki si jo prej ustvaril z updatedb.
ta baza je en velik (lahko stisnjen) text fajl, kjer so absolutne poti
do vseh datotek navadene v vrsticah, npr.:
/home/zlatko/.mozilla/
/home/zlatko/.mozilla/firefox
/home/zlatko/.mozilla/firefox/blablarand.default
/home/zlatko/.mozilla/firefox/profile.ini

$ find <kje> -name <kaj>
pa išče realtime, torej prebere deskriptor posameznega direktorija, izpiše
ujemajoče fajle itn. rekurzivno.

locate je lahko hitrejši in ob neaktualni bazi nepopoln.
locate bo našel tudi
$ locate illa/fir

to je to, začetniškega :)