[LUGOS] locate, find

Jure Koren jure at hehe.si
Wed Feb 18 13:37:27 CET 2009

On Wednesday 18 of February 2009 13:12:45 Grega Leskovsek wrote:
> Mi lahko poveste kakšna je razlika med locate file in find / -name
> file - a je prvi hitrejši? - a drugi najde lagko kaj več?

Praviloma se locate baza osveži enkrat dnevno, ko cron požene updatedb. Locate
išče po tej bazi.

Po drugi strani find prečeše disk in najde vse, kar je tisti trenutek tam,
seveda pa mora disk za tako nalogo precej bolj opletati z glavo. Find je
bistveno počasnejši, če iščeš po celem disku, pa približno isto hiter, če
iščeš znotraj manjšega drevesa imenikov.

Jure Koren, unix developer