[LUGOS] SeaMonkey 0,12 %

Luka Marinko union.pivo at gmail.com
Fri Feb 13 19:50:19 CET 2009

2009/2/13 Matic Smerdu <jelen_v_senci at yahoo.co.uk>:
> [...]

Sicer je vse to samo ugibanje, pomoje da ce ne bo kaksnih radikalnih
sprememb v Gecku (htm render, ki je skupen FF in SM) sta zadosti eden
ali 2 navdusenca da drzita projekt pokonci.

Racunaj tudi da, 0,18% od 1,5 miljarde ljudi(kolikor naj bi jih bilo
na spletu) ni tako malo uporabnikov.

Opera ima manj kot 1% trzni delez in se se vedno drzi pokonci.

Druga moznost pa je da se SM preoblikuje v en velik ogromen Extension
za FF, na ta nacin bi lahko zivel toliko casa kakor zivi FF.

Luka