[LUGOS] SeaMonkey 0,12 %

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Feb 13 18:31:07 CET 2009

--- On Fri, 13/2/09, Luka Marinko <union.pivo na gmail.com> wrote:

> From: Luka Marinko <union.pivo na gmail.com>
> Subject: Re: [LUGOS] SeaMonkey 0,12 %
> To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list na lugos.si>

> domačih strani v reviji Monitor. Koliko odstotkov ljudi
> uporablja kateri brskalnik. SeaMonkey uporablja samo 0,12 %,
> sodeč po Monitorjevi anketi. Srhljivo malo. Samo upam
> lahko, da ga ne bodo prenehali razvijati, če ima res tako
> malo uporabnikov. In uporabnic. Zdaj zastopim, zakaj ga
> nihče ne prevede v slovenščino. Za tako malo uporabnikov
> - in uporabnic - se ne splača.

> [...]

A si upaš kaj ugibati, koliko časa bo še držala taka neuradna podpora? Jaz namreč nucam SeaMonkey že kar nekaj let in to na obeh straneh: na Malih Mehkih Polknah eXtraPuk in na Ljinuksu (Fedri broj 7). Morda boš rekel, da sem cepec, ampak meni je boljši kot OgnjenaLisička.

čiv-čiv

                Poni

      Get the world&#39;s best email - http://nz.mail.yahoo.com/