[LUGOS] regularni izrazi

Luka Marinko union.pivo at gmail.com
Fri Feb 13 15:23:20 CET 2009

2009/2/12 Grega Leskovsek <mavricek at gmail.com>:
> Mi lahko kdo pove kako delujeo oznaka \b v regularnih izrazih. Naj bi
> označevala začetek/konec niza ali presledek, + = ' med besedami. Pa mi
> to med besedami ne deluje (nič od zgoraj naštetega) samo namesto ^ in
> $.
> Testiral sem pa na Visti v Javascriptu.
>
> Prosim za razlago. Vnaprej hvala,
>
> --
> When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
> http://users.skavt.net/~gleskovs/
> All the Love, Grega Leskov'sek

\b je podoben ^ in $ v temu da je zero length. Oznacuje ba tako
imenovane "word boundary".
B naceloma lahko matcha v 3 primerih.

Se ena definicija \w je oznaka za word oz. besedo. Ponavadi je to
definirano kot [a-zA-Z0-0_]

1) Na  zacetku niza: ce je prvi znak v nizu vsebovan v \w
2) Nakoncu niza: ce je zadnji znak v nizu vsebovan v \w
3) Ob prehodu med znakov ki je v \w in znakom ki ni v \w (torej med besedami)

\b se ponavadi uporablja kadar hoces matchati celo besedo npr. regex
"STOP" bi matchal "STOPNISCE", "NASTOP", "STOP"
ce bi hotel  matchat samo besedo stop bi naredil regex "\bSTOP\b"

Luka