[LUGOS] regularni izrazi

PChot pchott at gmail.com
Thu Feb 12 21:26:27 CET 2009

Tudi pri regularnih izrazih so narečja zapisov, tako da je potrebno
vedeti kje se bodo regularni izrazi uporabljali in nato pogledati
specifiko okolja. Zaradi tega je možno da ne prepozna željenih ukazov.

Priporočam kakšne online regex testerje za proučevanje regularnih izrazov.

Lp, Jan

Marlene Dietrich  - "Most women set out to try to change a man, and
when they have changed him they do not like h...