[LUGOS] NFS težava

Damir Dezeljin dev at dezo.org
Wed Feb 4 18:19:34 CET 2009

Pozen odgovor - kot ponavadi :)

umask 0000 ti nastavi omenjene pravice, vendar to je SLABA ideja.
Ce imas dokaj novo distribucijo (oz. kernel) je morda opcija uporaba Posix
ACL-jev. Torej dodatni permissioni poleg UNIX native. Tam lahko nastavis na
mapo nekaj kot 'setfacl -m d:g:grup1:rwx direktorij' kar pomeni, da vsak
novo kreiran objekt v tej mapi bo imel te pravice za grupo1. Teh pravic je
lahko vec za vec grup. Vendar pazi - ce ne nacrtujes skrbno (beri: zdrava
pamet) bos kmalu zabredev v tezave.

BTW: sicer pa - ce uporabljas NFS si ze pozabil na varnost :) ... zakaj ne
preides na NFSv4 in kerberos ter pozabis na UID-je.

Lp,
Damir