[LUGOS] yum težave

Mitja Udovč mitja.udovc at ztm.si
Mon Feb 2 12:41:02 CET 2009

Pozdravljeni!

Na RHEL se je ustavil avtomatski update (delal je dva dni in ni bilo
končano, na drugi identični mašini je bilo končano v nekaj urah).
Razlika je
bila v tem, da je bil prvi update z package managerjem, drugi pa ročni
yum update.

Ko sem stvar prekinil na silo in pognal yum update mi jepredlagal
yum-complete-transaction. ko poženem yum-complete-transaction našteje da bo
odstranil 200+  paketov. Ali to pomeni, da bo odstranil pakete, ki so že
instalirani ali bo odstranil novejše verzije?

Računalnika še nisem restartal.

Kakšna ideja.

lp Mitja

__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 3818 (20090202) __________

The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com